Towar zakupiony w Naszym sklepie możesz odebrać bez dodatkowych opłat bezpośrednio w magazynie firmy (07-130 Kamionna, ul. Piłsudskiego 13), po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru przez naszego pracownika (mailowo, telefonicznie lub sms-em).
Odbierany towar powinien zostać sprawdzony w wybranym Punkcie podczas odbioru w obecności pracownika Naszej firmy.
Aby skorzystać z opcji odbioru osobistego dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie jako sposób dostarczenia towaru wybierz „Odbiór osobisty” w wybranym przez Ciebie Punkcie.
Aby odebrać zamówiony i z góry opłacony towar musisz posiadać dokument ze zdjęciem, potwierdzający Twoją tożsamość oraz podać dane dotyczące zamówienia (numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego). W przypadku gdy osoba która będzie odbierać towar, nie jest wskazana w zamówieniu, powinna ona posiadać przy sobie pisemne upoważnienie do jego odbioru (nie dotyczy płatności gotówką na miejscu).
Jeśli nie odbierzesz towaru w ciągu 7 dni (jeżeli odbiór w tym terminie jest niemożliwy, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy), zadzwonimy i/lub napiszemy maila do Ciebie z przypomnieniem o konieczności odbioru towaru. Jeżeli po powtórnym zawiadomieniu nie odbierzesz przesyłki w przeciągu 5 dni, towar może zostać zwrócony na magazyn.
Pracownicy Naszej firmy pomagają zapakować produkty do samochodu.
W Naszym Punkcie Odbioru oprócz możliwości odbioru zakupionych produktów można również:
złożyć zamówienie
wypełnić wniosek o kredyt ratalny na zakupiny sprzęt w Santander Bank lub Sygma Bank
skorzystać z przedłużenia gwarancji zakupionego sprzętu
oddać zużyty sprzęt AGD-RTV
zapoznać się z ofertą produktową firmy Alveus i Franke
uzyskać podstawowe informacje na temat oferowanych produktów.