kontakt@best-media.pl801-033-09425 675-21-27600-501-174
Ubezpieczenie Sprzętu zapewnia jego właścicielowi ochronę urządzenia w przypadku szkód powstałych z przyczyn wewnętrznych lub zewnętrznych.
Rolą oferowanych ubezpieczeń jest umożliwienie poszkodowanemu przywrócenia sytuacji ekonomicznej, która została zakłócona przez wystąpienie określonego zdarzenia losowego skutkującego powstaniem szkody.
Centrum Alarmowe: (22) 537 69 51
Infolinia czynna w dni robocze od 8:oo do 16:oo
Poniższe warunki są dla umów zawartych przed 10.2018 roku.
Ubezpieczenie przedłużonej gwarancji – 5 lat spokoju!
Kupujesz nowy sprzęt AGD RTV? Przedłuż gwarancję do 5 lat! To niewielki koszt, który pozwoli Ci uniknąć wydatków związanych z ewentualną naprawą sprzętu. Skorzystaj z Ubezpieczenia Przedłużonej Gwarancji (UPG) i ciesz się zakupem.
Co zyskujesz przedłużając gwarancję?
Skorzystaj również z Ubezpieczenia Przedłużonej Gwarancji (UPG) oraz uszkodzenia/zniszczenia towaru w wyniku Następstwa Nieszczęśliwego Wypadku (NNW)
Przez uszkodzenie/zniszczenie towaru w wyniku nieszczęśliwego wypadku rozumie się uszkodzenie/zniszczenie towaru (zewnętrzne lub wewnętrzne) spowodowane przez nagle, niespodziewane i niezależne od woli Ubezpieczonego zdarzenie zewnętrzne powodujące konieczność naprawy, wymiany części lub całego towaru.
Przykładowe uszkodzenia objęte ubezpieczeniem:
Jaki towar można ubezpieczyć?
Przedmiotem ubezpieczenia jest nowy towar (nie starszy niż 6 miesięcy), którego cena mieści się w przedziale od 200 do 18 000 PLN i jest kupowany na osobę prywatną. Może on zostać objęty ochroną ubezpieczeniową przedłużonej gwarancji, dzięki której, w razie awarii towaru, zostanie on naprawiony lub wymieniony na nowy.
Towary objęte ubezpieczeniem:
Dlaczego warto przedłużyć gwarancję?
Zapoznaj się z warunkami ubezpieczenia przedłużonej gwarancji!
Masz już ubezpieczenie przedłużonej gwarancji? Chcesz wiedzieć jak zgłosić szkodę?
Zgłoszenie szkody następuje drogą telefoniczną (nie później niż w ciągu 3 dni od zaistnienia szkody lub uzyskania wiedzy o szkodzie), do Centrum Alarmowego Warty (CAW) 801-311-311 lub z tel. kom. 601 311 311.
Koszt połączenia z telefonu stacjonarnego na infolinię 801 równy cenie jednej jednostki taryfikacyjnej. Operator CAW udziela klientowi szczegółowej informacji na temat dalszego postępowania. Osoba zgłaszająca szkodę, nie wypełnia żadnych dokumentów. Zgłoszenie przyjmowane jest telefonicznie.
Usługa przedłużenia gwarancji jest świadczona przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "WARTA" S.A..